همدان را در نوروز 99 مجازی ببینید

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: با توجه به لغو سفر گردشگران با ورود ویروس کرونا هم وطنان می توانند همدان را در فضای مجازی ببینند.

همدان را در نوروز 99 مجازی ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر امروز پنجشنبه 7 فروردین 99 بابیان این مطلب گفت: به همین منظور استان همدان زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان تر مردم و آشنایی بیشتر با جاذبه های استان فراهم کرده است، علاقه مندان می توانند به سایت های hamedan.mcth.ir وhamedan-trip.com و اینستاگرامhamedan-cthh مراجعه کنند.

او افزود: در بستر فضای مجازی تلاش کرده ایم مناطق و جاذبه های گردشگری تمام استان را در قالب 40 کلیپ، تیزرو تایم لپس به نمایش گذاشته و هم وطنان اطلاعات موردنیاز خود درباره جاذبه های تاریخی و گردشگری استان را به صورت فیلم، تصویر و مطالب نوشتاری در این سایت ها دریافت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در ایام عید نیز برای هم استانی های همدانی که در خانه مانده اند مسابقه سفره هفت سین با جوایز بسیار نفیس و باهدف معرفی این سنت دیرین تدارک دیده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22666

به "همدان را در نوروز 99 مجازی ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان را در نوروز 99 مجازی ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید