همکاری ایران خودرو و شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی

به گزارش بلاگ پو، در دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همکاری شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی مورد تاکید نهاده شد.

همکاری ایران خودرو و شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در این دیدار بر همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو و ایجاد حلقه های ارتباطی بین شرکت های دانش بنیان و این گروه صنعتی تاکید نمود.

طبق اعلام ایران خودرو، وی ضمن تایید فعالیت های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران خودرو تاکنون، برای همکاری و تامین فعالیت های فناورانه دانش بنیان با حمایت نهادهای اقتصادی کشور اعلام آمادگی کرد.

فرشاد مقیمی- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو- نیز در این دیدار با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در توسعه صنعت خودرو گفت: برای ایجاد یک چهره خوب و مطمئن از صنعت خودرو برای مردم و حاکمیت احتیاج به حرکت جهادی و نیز پشتوانه فناوری و نوآوری دانش بنیان است.

وی با اشاره به حرکت های ایجاد شده در گروه خودروسازی برای استفاده از دانشمندان و مهندسین جوان و خلاق کشور اضافه کرد: قصد داریم با موضوع و پرچم داری گروه خودروسازی و به کارگیری توان کشور در حوزه های مختلف، یک حرکت یکپارچه و منسجم برای دستیابی به محصولات جدید از جمله خودروهای برقی ایجاد کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو همکاری شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی را از سیاست های گروه صنعتی برشمرد و گفت: برای تحقق این مهم حمایتهای اقتصادی و معنوی معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری و نهادهای قانون گذار برای توسعه زیرساخت های مورد احتیاج آن بسیار لازم است.

وی با اشاره به توجه به حوزه های فناورانه برای ارتقای کیفی و فراوری محصولات جدید، اظهار کرد: اجرای هرچه سریع تر تعهدات به مشتریان، سرمایه گذاری برای توسعه محصول و افزایش داخلی سازی قطعات از اولویت های کاری ایران خودرو است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12551

به "همکاری ایران خودرو و شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری ایران خودرو و شرکت های دانش بنیان برای طراحی و فراوری خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید