شرایط فعالیت کتابخانه های آذربایجان غربی در پی شیوع گسترده کرونا

به گزارش بلاگ پو، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: با اعلام شرایط قرمز و نارنجی در شهرستان های ارومیه، نقده، خوی، اشنویه، سردشت، بوکان، چالدران، ماکو، پلدشت و پیرانشهر توسط ستاد مبارزه با کرونا ارائه خدمات حضوری در کتابخانه های عمومی این شهرستان ها تعطیل می باشد.

شرایط فعالیت کتابخانه های آذربایجان غربی در پی شیوع گسترده کرونا

وی اضافه نمود: در شهرستان های با شرایط زرد شامل تکاب، شاهین دژ، مهاباد، میاندوآب، سلماس، شوط و چایپاره کتابخانه های عمومی دایر خواهد بود.

معصومی ادامه داد: خدمات حضوری در شهرهای با شرایط نارنجی و قرمز تعطیل بوده و فعالیت های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست های نقد و آنالیز کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین با اشاره به ساعت فعالیت کتابخانه های عمومی در نیمه نخست سال 1400، گفت: کتابخانه های دو شیفت؛ از ساعت 7:30 الی 19:30، کتابخانه مرکزی استان از ساعت 7:30 الی 21 و کتابخانه های تک شیفت و روستایی از ساعت 8 الی 14:30 آماده ارائه خدمات به علاقمندان هستند.

وی اعلام کرد: فعالیت کتابخانه های عمومی استان و ارائه خدمات حضوری بر اساس شرایط هر شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا و ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا است.

معصومی اضافه نمود: امانت منابع کتابخانه ای از کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی، با اجرای طرح کتاب پیک و تماس با شماره های اعلام شده امکان پذیر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46018

به "شرایط فعالیت کتابخانه های آذربایجان غربی در پی شیوع گسترده کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط فعالیت کتابخانه های آذربایجان غربی در پی شیوع گسترده کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید