ویدیوی جدید از گوشی ال جی Wing نحوه بازی کردن با آن را نمایش می دهد

به گزارش بلاگ پو، چند روز پیش، شاهد منتشر شدن اولین ویدیو از تلفن همراه عجیب و غریب ال جی به نام Wing بودیم. اولین ویدیوی منتشر شده، این تلفن همراه را در زمان استفاده نشان می داد، که کاربر می توانست همزمان با استفاده از قابلیت مسیریابی این تلفن همراه در نمایشگر بزرگتر، به انجام بعضی کارهای دیگر مانند گوش دادن به اهنگ یا پاسخ دادن به تماس های تلفنی با استفاده از نمایشگر کوچکتر بپردازد.

ویدیوی جدید از گوشی ال جی Wing نحوه بازی کردن با آن را نمایش می دهد

این ویدیوی منتشر شده همچنین نشان می داد که این تلفن همراه عجیب دارای شکل T مانندی است. ال جی در ساخت این تلفن همراه از دو صفحه نمایشگر قرار گرفته بر روی یکدیگر استفاده نموده است. امروز ویدیوی جدیدی از این تلفن همراه منتشر شده است که نشان می دهد نحوه بازی کردن با این تلفن همراه عجیب و غریب به چه شکلی خواهد بود.

این تلفن همراه از دو نمایشگر قرار گرفته بر روی یکدیگر تشکیل شده است. زمانی که نمایشگر بزرگتر را می چرخانید، نمایشگر دوم این تلفن همراه که دارای اندازه کوچکتری است از زیر آن بیرون می آید. در حالت باز شده، این تلفن همراه شکلی T مانند خواهد داشت. بر اساس شایعه های منتشر شده، اندازه نمایشگر اصلی این تلفن همراه 6.8 اینچی است و برای نمایشگر دوم به احتمال زیاد ال جی از یک نمایشگر با اندازه 4 اینچ استفاده نموده است.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با قیمت این تلفن همراه، خبر از قیمت 1000 دلاری آن می دهند. به احتمال زیاد، شاهد عرضه ی این تلفن همراه در پاییز سال جاری خواهیم بود. علاوه بر شکل عجیب و غریب این تلفن همراه، استفاده ال جی از ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در این گوشی، از دیگر قابلیت های آن است. همچنین پیش بینی می گردد که ال جی در این تلفن همراه از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده نموده باشد.

  • هر آنچه درباره ال جی Wing می دانیم؛ گوشی مجهز به نمایشگر چرخان

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32840

به "ویدیوی جدید از گوشی ال جی Wing نحوه بازی کردن با آن را نمایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی جدید از گوشی ال جی Wing نحوه بازی کردن با آن را نمایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید