پلوسی حکم حبس فعال سعودی را ظلم وحشتناک خواند

به گزارش بلاگ پو، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی حکم 20 سال حبس علیه فعال سعودی را یک ظلم وحشتناک خواند.

پلوسی حکم حبس فعال سعودی را ظلم وحشتناک خواند

به نقل از عربی21، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی در واکنش به صدور حکم 20 سال حبس برای عبد الرحمن السدحان، فعال سعودی اظهار کرد که این حکم یک ظلم وحشتناک است.

وی در این باره گفت: این حکم ظالمانه درحالی صادر شده است که مقامات سعودی السدحان را سالهای طولانی بدون محاکمه زندانی نموده بودند.

وی اضافه کرد که این مسئله در چارچوب نقض بسیار نگران کننده آزادی بیان و نقض حقوق بشر توسط عربستان انجام می گردد که باید توسط همه آزادی خواستار در سراسر دنیا محکوم گردد.

پلوسی ادامه داد: این اقدام در کنار گزارش دفتر مدیر اطلاعات ملی درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی احتیاج دولت ایالات متحده برای ارزیابی مجدد روابط با عربستان سعودی و تنظیم مجدد آن را تسریع می نماید.

این مقام آمریکایی همچنین تأکید کرد: کنگره در کنار جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا است و ما برای ارتقای نقش حقوق بشر در روابط خود، مجازات عربستان به دلیل نقض های آن از جمله تحریم های مگنیتسکی و همچنین امتناع از اعطای ویزا به ناقضان حقوق بشر کوشش می کنیم.

وی در ادامه توضیح داد: کنگره آمریکا از نزدیک این مسئله و دیگر نقض های حقوق بشر در عربستان را زیر نظر خواهد گرفت. ریاض باید بداند که دنیا اقدامات نگران کننده آن را زیر نظر دارد و ما آن را مجازات خواهیم کرد.

یک دادگاه سعودی سه شنبه برای عبدالرحمان السدحان، فعال عربستانی حکم 20 سال حبس و 20 سال ممنوعیت سفر پس از خاتمه دوران حبس صادر کرد که این امر انتقاداتی را به دنبال داشت.

السدحان، امدادگر و فعال عربستانی از جمله قربانیان جاسوسی مسؤولان عربستانی در حساب های کاربری مخالفان مقیم خارج است.، ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46294

به "پلوسی حکم حبس فعال سعودی را ظلم وحشتناک خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوسی حکم حبس فعال سعودی را ظلم وحشتناک خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید