پول برق روستاهای بدون گاز سیستان و بلوچستان نیم بها شد

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - طبق موافقت نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی پول برق روستاهای بدون گاز در استان سیستان و بلوچستان 50 درصد محاسبه خواهد شد.

پول برق روستاهای بدون گاز سیستان و بلوچستان نیم بها شد

طبق موافقت نمایندگان با پیشنهاد حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس، پول برق روستاهای فاقد گاز در استان سیستان و بلوچستان 50 درصد محاسبه خواهد شد.

نمایندگان در ادامه آنالیز بودجه، امروز بند (هـ) تبصره 6 لایحه را تصویب کردند.

در این بند آمده است:

مطابق ماده (12) قانون الحاق بعضی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات اقتصادی دولت (2) به هر یک از وزارتخانه های نفت و نیرو به وسیله شرکتهای تابعه ذی ربط اجازه داده می گردد ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ دو هزار (2000) ریال، از هر واحد مسکونی مشترکان برق مبلغ یک هزار (1000) ریال و از هر یک از واحدهای تجاری مشترکان گاز و برق مبلغ ده هزار (10.000) ریال اخذ و به حساب درآمد عمومی موضوع ردیفهای 160185 و 160186 جدول شماره (5) این قانون نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند. برای مشترکان روستایی، مبالغ فوق الذکر معادل پنجاه درصد (50%) می باشد. وجوه فوق مشمول اقتصادیات بر درآمد و اقتصادیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.

براساس این مصوبه وزارتخانه های نفت و نیرو به صورت ماهانه این مبلغ را برداشت و برای بیمه کردن مشترکان واحدهای مسکونی و تجاری هزینه خواهند کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43707

به "پول برق روستاهای بدون گاز سیستان و بلوچستان نیم بها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول برق روستاهای بدون گاز سیستان و بلوچستان نیم بها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید