پویا ایر، یکی از جدیدترین شرکت های هواپیمایی ایران

به گزارش بلاگ پو، یکی از جدید ترین ایرلاین های ایران، شرکت هواپیمایی پویا است. این شرکت هواپیمایی در زمینه حمل و نقل بار فعالیت می نماید و به تازگی در زمینه حمل و نقل مسافران هم آغاز به کار نموده است. با این که نام پویا در زمینه مسافربری برای مردم جدید است اما اسم و رسم این شرکت برای شرکت های واردات و صادرات که در این زمینه فعال هستند، به خاطر ارائه خدمات خوب و مناسب شناخته شده است. ما امروز می خواهیم تا همه چیز را درباره پیشینه، حوزه های فعالیت و در کل هر اطلاعاتی که درباره این ایرلاین وجود دارد را مورد آنالیز قرار دهیم.

پویا ایر، یکی از جدیدترین شرکت های هواپیمایی ایران

از آن جایی که هواپیمایی پویا خدمات مسافری انجام نمی دهد، معمولا نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی نامش کمتر شنیده شده که این امری بسیار عادی است. به همین خاطر پیشنهاد می کینم که با ما در ادامه و با خبرنگاران همراه باشید تا شرکت هواپیمایی پویا را بیشتر بشناسید.

همه چیز درباره شرکت هواپیمایی پویا

فعالیت های شرکت هواپیمایی پویا که آن را به عنوان پویا ایر هم می شناسند، در زمینه حمل بار و ایر تاکسی است که آن را هم در حدود مرزهای داخلی و هم به شکل بین المللی انجام می دهد. کارگو پویا، فعالیت خود را در سطح 5 قاره زمین گسترش داده و به اکثر مقصدها؛ پرواز می نماید. این شرکت هواپیمایی در سال 1387 تاسیس شده و نامش در بین هواپیمایی های فعال ایران قرار گرفته است. از ابتدای گشایش این شرکت، اساس کاری آن بر اساس حمل و نقل بار بوده و هست اما شرکت هواپیمایی پویا به تازگی در زمینه حمل و نقل مسافربری هم فعال شده است. مرکز اصلی فعالیت این شرکت در فرودگاه مهرآباد است اما دیگر قطب های پروازی این ایرلاین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه بین المللی مشهد و همچنین فرودگاه بین المللی شیراز قرار گرفته است. با این که این شرکت به تازگی فعالیت های مسافربری انجام می دهد اما توانسته رضایت مسافرین را در جهتهای نه چندان زیاد خود در زمینه مسافربری سطح قابل قبولی به دست بیاورد.

و اما اگر بخواهیم تا فعالیت های این شرکت را در زمینه حوزه اصلی کاریش آنالیز کنیم باید بگوییم که این کارگو یکی از حرفه ای ترین ایرلاین ها است که می تواند در جهتهای بسیار طولانی، بارهای بسیار سنگین و یا حت با شرایط خاص و ویژه را جا به جا نماید. ضمناً برای شرکت هواپیمایی پویا این امکان وجود دارد که حیوانات زنده را با امکانات و شرایط ویژه جا به جا کنند. یکی از دیگر زمینه های فعالیت این شرکت، در زمینه ارائه جت تجاری است. با بیزینس جت (business jet) می توان افراد و یا گروهی متشکل از افراد به صورت ویژه جا به جا نمود.

از آن جایی که در ایران گروه های محدودی وجود دارند که می توانند اقدام به ارائه جت های خصوصی بکنند، پویا ایر یکی از شرکت هایی است که این خدمات را ارائه می دهد. یکی از جدیدترین خدماتی که این شرکت به نسبت دیگر خدماتش در سال 1396 به تازگی ارائه داده، به وجود آوردن خط ایرتاکسی است که بر اساس آن این شرکت با استفاده از هواپیماهایی با ظرفیت کم سرنشین و البته با دریافت هزینه ای کم، مسافران را جا به جا می نماید. اولین جهت این ایرلاین به مقصد هرمزگان بوده است. این هواپیما قابلیت حمل 2 خدمه پرواز و 17 مسافر را در خود دارد. ناوگان حمل و نقل این شرکت دارای ظرفیت 10 تن بار را دارد.

اطلاعات شرکت هواپیمایی پویا

نام شرکت هواپیمایی پویا: Pouya Air

شناسه: POUYA

کد ایکائو: PYA

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی پویا: pouyaair.com

هواپیماهای شرکت هواپیمایی پویا

اشاره نموده بودیم که فعالیت ایرلاین پویا در زمینه کارگو بسیار قوی تر از دیگر قسمت هایش است. اما از آن جایی که این شرکت هواپیمایی در زمینه های مختلفی ارائه خدمات می نماید پس هواپیماهای مختلفی را هم در ناوگان پروازی خود اداره می نماید. به همین خاطر ما می خواهیم تا در ادامه هواپیماهای موجود در این ایرلاین را در یک جدول برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

کلاس های پروازی پویا ایر

شرکت هواپیمایی پویا دارای کلاس های پروازی مختلفی است که بر اساس سطح خدمات هواپیما و جایگاه های آن از یکدیگر تفکیک می شوند. توصیه می کنیم که اگر کلاس پروازی خاصی را مد نظرتان دارید، حتما در هنگام خرید بلیط این مسئله را ذکر نمایید تا بتوانید همه جوره پرواز خوب و دلنشینی داشته باشید. کلاس های پروازی این ایرلاین را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

اکونومی کلاس پویا ایر

یکی از ارزان ترین کلاس های پروازی در این ایرلاین، کلاس مالی آن است که هم برای حمل بار و هم برای مسافربری در جهتهای داخلی و خارجی فعالیت دارد.

بیزینس کلاس پویا ایر

امکاناتی که در پروازهای تجاری شرکت هواپیمایی پویا برای شما در نظر گرفته شده، امکانات صوتی و تصویری، 2 جایگاه بزرگ و جادار، کترینگ، خدمات جا به جایی ویژه و بسیاری از دیگر خدمات است. این پرواز در کل برای مسافران CIP و VIP است و نهایتا در هر پرواز، 10 نفر را جا به جا می نماید.

فرست کلاس پویا ایر

بالاترین سطح خدمات در سفر با استفاده از پروازهای فرست کلاس برای مسافران نه تنها در ایرن هواپیمایی بلکه در همه شرکت های هواپیمایی به دست می آید. به هر حال مسافران فرست کلاس در قسمتی جدا از دیگر مسافران قرار می گیرند که دارای اینترنت، اتاقک اختصاصی، تلویزیون، جایگاه و مبل، سرویس بهداشتی اختصاصی و کامپیوتر می باشند.

جهتهای پروازی شرکت هواپیمایی پویا

این شرکت در هر ماه نزدیک به 55 پرواز داخلی و خارجی انجام می دهد که همگی هم منظم و سر وقت هستند. در جدول زیر برایتان جهتهای پروازی داخلی این شرکت را خواهیم آورد.

ما درباره این ایرلاین همه چیز را به صورت کامل برایتان شرح دادیم و هر چه درباره آن را باید بدانید را گفتیم. شما تا به حال با شرکت هواپیمایی پویا پرواز داشته اید؟ لطفا تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ضمناً می توانید برای خرید بلیط هواپیما به وب سایت خبرنگاران مراجعه بفرمایید تا به راحتی پرواز خود را خریداری نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: الی گشت
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12661

به "پویا ایر، یکی از جدیدترین شرکت های هواپیمایی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویا ایر، یکی از جدیدترین شرکت های هواپیمایی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید