چای سبز سد بزرگی در برابر حساسیت غذایی

به گزارش بلاگ پو، کارگرآنلاین/ دانشمندان دریافتند که مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در چای سبز وجود دارد که سیستم ایمنی بدن را تغییر می دهد و در برابر واکنش های غذایی و نوشیدنی محافظت می نماید.

چای سبز سد بزرگی در برابر حساسیت غذایی

تا حدود 40 درصد چای سبز از باکتری های Flavonifractor plautii - FP و یا به طور اختصار FP ساخته شده است. محققان دریافتند که FP می تواند التهاب و فشار خون را کاهش داده و به تنظیم وزن یاری کند.

و این کار را با سرکوب پاسخ های سیستم ایمنی بدن که در پشت آلرژی غذایی است ، انجام می دهد.

این تحقیق توسط دانشگاهیان دانشگاه شینشو در ناگانو ، منطقه ای از ژاپن اجرا شده است زمستان های سختی دارد و به فراوری مواد غذایی خود متکی است. این مواد غذایی شامل مواد طبیعی و ترشی های تخمیر شده است.اعتقاد بر این است که بخشی از دلایلی که ناگانو کمترین هزینه را برای مراقبت های پزشکی و بالاترین میزان امید به زندگی در ژاپن دارد، همین مواد غذایی سالم است.

این مطالعه در ژورنال تخصصی Frontiers in Immunology منتشر شده است. در بخشی از این گزارش آمده است: این احتمال وجود دارد که FP باکتری ها عملکرد بدن را مقابل انواع حساسیت تقویت می نمایند و باعث می گردد یک فرد بیش از اندازه از تبعات عود شدن حساسیت خود نظیر سرفه و عطسه رنج نبرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33934

به "چای سبز سد بزرگی در برابر حساسیت غذایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چای سبز سد بزرگی در برابر حساسیت غذایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید