چراغ 30 هتل از پروژه 100 هتل 100 کسب و کار روشن شد

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی از روشن شدن چراغ ساخت 30 هتل از بسته سرمایه گذاری 100 هتل 100 کسب و کار با مشارکت شرکت های بین المللی در حوزه هتل سازی اطلاع داد.

چراغ 30 هتل از پروژه 100 هتل 100 کسب و کار روشن شد

حیدر ابراهیم بای سلامی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، با مثبت خواندن نتایج حضور سرمایه گذاران خارجی در راستای تحقق بسته سرمایه گذاری 100 هتل 100 کسب و کار گفت: خوشبختانه با استقبال شرکت های خارجی در حوزه هتل سازی و گردشگری در همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی روبرو شدیم.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در شرح استقبال شرکت های بین المللی بیان کرد: در همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای مشارکت جهت ساخت 30 هتل پیشنهادهای سرمایه گذاری دریافت کردیم که از طرف برندهای مطرح حوزه هتل سازی جهان نیز است.

در این راستا ابراهیم بای سلامی چندی قبل نیز در شرح بسته سرمایه گذاری 100 هتل 100 کسب و کار عنوان نموده بود: ما در این زمینه 150 طرح معرفی کردیم تا به ساخت 100 هتل منجر گردد، البته ما در حوزه هتل سازی باید از دانش کشورهای پیروز استفاده کنیم، بنابراین در همایش سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی پتانسیل های هلدینگ تأمین اجتماعی معرفی خواهد شد، کما اینکه تا به امروز نیز تفاهمنامه هایی با شرکت های مطرح خارجی در حال انعقاد است.

وی همچنین در مقایسه ای بین هتل سازی ایران با کشورهایی همچون امارات، ترکیه و مالزی که سالها در این زمینه فعال و پیروز هستند، گفت: هنوز مجموعه اقامتی کشورمان احتیاج به ارتقا دارد و از طرفی نیز باید فرهنگ استفاده از هتل بین مردم نیز افزایش یابد زیرا خانواده ها بسیار علاقه مند به سفر هستند، ولی هنوز محل های اقامتی در کشورمان آمادگی پذیرایی از این تعداد مسافر را ندارند.

مدیرعامل هلدینگ گردشگری سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: متأسفانه 30 سال است که روش سرمایه گذاری مناسب در حوزه بانکی نداشتیم و بانک ها در حوزه گردشگری برای سرمایه گذاری تمرین نکردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20334

به "چراغ 30 هتل از پروژه 100 هتل 100 کسب و کار روشن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ 30 هتل از پروژه 100 هتل 100 کسب و کار روشن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید