ژانگ؛ مانع انتقال ناینگولان از اینتر به کالیاری، 3 ماه سرنوشت ساز برای اریکسن

به گزارش بلاگ پو، رئیس باشگاه اینتر، عامل ماندن هافبک بلژیکی این تیم در سن سیرو برخلاف میل بازیکن بلژیکی بوده است.

ژانگ؛ مانع انتقال ناینگولان از اینتر به کالیاری، 3 ماه سرنوشت ساز برای اریکسن

به گزارش خبرنگاران، در حالی که همه چیز برای انتقال راجا ناینگولان هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر به تیم کالیاری - تیمی که فصل گذشته به صورت قرضی برای آن توپ می زد - آماده شده بود، در نهایت او در اینتر ماند و حداقل تا پنجره جابجایی زمستانی هم خواهد ماند. حتی بازیکن و باشگاه منطقه ساردینیا هم با یکدیگر به توافق رسیده بودند اما در نهایت معین نشد که چرا این جابجایی رخ نداد.

اکنون نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا فاش کرده است که دلیل ماندن ناینگولان در اینتر مخالفت استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر بوده است که حاضر نشده انتقال ناینگولان به کالیاری بدون هیچ منفعتی برای نراتزوری رخ دهد. طبق ادعای گاتزتا؛ ژانگ بابت فروش بازیکن سابق رم به کالیاری 10 میلیون یورو یا انتقال قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل درخواست کرده بود که کالیاری آن را نپذیرفت. به این ترتیب ناینگولان که دو سال دیگر با اینتر قرارداد دارد باید برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم با هافبک های دیگر نراتزوری بجنگد و این شرایط حداقل تا ماه ژانویه ادامه خواهد داشت.

ظاهراً این شرایط برای دیگر هافبک اینتری ها کریستین اریکسن هم صدق می کند. طبق گزارش نشریه توتواسپورت اریکسن با وجود دریافت پیشنهاد بازی در بوندس لیگا ترجیح داده در اینتر بماند و نظر کونته را جلب کند اما ماندن او در این تیم به شرایطش در سه ماه باقی مانده تا پنجره زمستانی بستگی خواهد داشت.

هافبک دانمارکی نراتزوری که ماه ژانویه امسال از تاتنهام به جمع شاگردان کونته پیوست، به طور منظم در فهرست بازیکنان ترکیب اصلی این تیم نبوده و به همین دلیل هم شایعاتی درباره احتمال جدایی او به وجود آمده بود. با این حال با پایان بازار تابستانی او فعلاً در اینتر ماندنی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35428

به "ژانگ؛ مانع انتقال ناینگولان از اینتر به کالیاری، 3 ماه سرنوشت ساز برای اریکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژانگ؛ مانع انتقال ناینگولان از اینتر به کالیاری، 3 ماه سرنوشت ساز برای اریکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید