کرونای انگلیسی به ترکیه رسید

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران : ترکیه نخستین موارد ابتلا به گونه جدید و بسیار مسری ویروس کووید-19 موسوم به کرونای انگلیسی را تأیید کرد.

کرونای انگلیسی به ترکیه رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ترکیه نخستین موارد ابتلا به گونه جدید و بسیار مسری کووید -19 موسوم به کرونای انگلیسی را تأیید کرد.

دولت ترکیه با اعلام این خبر بر رعایت تمام تدابیر احتیاطی و پیشگیرانه تأکید کرد.

وزیر بهداشت این کشور نیز در پیامی در توئیتر نوشت که موارد ابتلا به کرونای انگلیسی در 15 فردی که از کشور انگلیس وارد خاک ترکیه شده اند، شناسایی شده است.

این مقام دولت ترکیه در ادامه اضافه کرد که ورود مسافران انگلیس به خاک ترکیه بطور موقت به حالت تعلیق درمی آید.

لازم به ذکر است که دولت انگلیس پس از سه ماه تأخیر از شناسایی گونه جدیدی از ویروس کووید -19 اطلاع داد که به گفته مقامات این کشور بسیار مسری است؛ هرچند که طبق اعلام سازمان بهداشت دنیای، هنوز هیچ شواهدی دال بر وخیم تر بودن علائم ابتلا به این گونه جدید یا حتی بالاتر بودن احتمال مرگ آن در دست نیست.

شایان ذکر است که دولت ترکیه ظرف یک شبانه روز گذشته 12،203 مورد ابتلای جدید و 212 مورد مرگ بر اثر این بیماری ویروسی را ثبت کرد. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به این بیماری در ترکیه از رقم 2.22 میلیون نفر گذشت و شمار قربانیان نیز به رقم 21،093 تن رسید.

این در حالی است که ویروس کووید -19 از شروع شیوع خود در دسامبر 2019 تا به امروز، جان بیش از 1.82 میلیون نفر را در 191 کشور دنیا گرفته است. شمار کل مبتلایان در دنیا نیز از رقم 83.68 میلیون نفر فراتر رفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40960

به "کرونای انگلیسی به ترکیه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای انگلیسی به ترکیه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید