کی روش فوتبال ایران را متحول کرد، اشتباه بزرگ عامل ناکامی ایران شد

به گزارش بلاگ پو، اکبر میثاقیان در تبادل نظر با خبرنگاران در ارزیابی اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا گفت: آغاز خوبی در جام ملت های آسیا داشتیم و توانستیم با ارائه بازیهای قابل قبول نتایج خوبی کسب نموده و به چند پیروزی دست پیدا کنیم.

کی روش فوتبال ایران را متحول کرد، اشتباه بزرگ عامل ناکامی ایران شد

وی تاکید نمود: هر چه به مراحل بالاتر نزدیک می شدیم تیم ها قوی تر شده و بازی مقابل آنها سخت می شد اما در مجموع توانستیم بردهای خوبی را کسب کنیم.

میثاقیان اضافه کرد: ژاپن یک تیم متفاوت بود. آنها بازی خوبی از خود ارائه دادند البته می توانستیم در نیمه اول به گل دست پیدا کنیم و اگر دروازه بان ژاپن خوش شانس نبود و ضربه آزمون به پایش اصابت نمی کرد مطمئنا شرایط تغییر می کرد و ما می توانستیم به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم یک اشتباه بزرگ داشتیم و همان مسئله باعث گل خوردن ما شد سپس شیرازه تیم از هم پاشید و نتوانستیم به خودمان سروسامان بدهیم و دو گل دیگر هم دریافت نموده و از گردونه مسابقات حذف شدیم اما این شکست و این حذف چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند. آنها کوشش زیادی کردند تا بتوانند گل های خورده راجبران نمایند اما زمان کوتاه بود و نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: زحمات کی روش در این 8 سال را نباید نادیده بگیریم. او یک مربی بزرگ است که به فوتبال ما آمد و تیم ملی را متحول کرد و توانست نتایج قابل قبولی با ملی پوشان ما کسب کند.

وی در مورد خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت: تصمیم نهایی با خود اوست. او تصمیم می گیرد که از ایران برود یا ادامه دهد اما حضور او تاثیر مثبتی در فوتبال ما داشت و نتایج خوبی که او کسب کرد نشان دهنده این است که فوتبال ما تحول زیادی داشته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4350

به "کی روش فوتبال ایران را متحول کرد، اشتباه بزرگ عامل ناکامی ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش فوتبال ایران را متحول کرد، اشتباه بزرگ عامل ناکامی ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید