یورگن کلوپ: اگر از الان جشن قهرمانی بگیریم به دیگر تیم ها بی احترامی نموده ایم، منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست

به گزارش بلاگ پو، یورگن کلوپ کاملا منطقی به دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی می نگرد.

یورگن کلوپ: اگر از الان جشن قهرمانی بگیریم به دیگر تیم ها بی احترامی نموده ایم، منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچسترسیتی در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس از یک نبرد سخت سخن گفت.

سرمربی لیورپول در این باره گفت: یکی از سخت ترین بازی های دنیای فوتبال را در پیش داریم. منچسترسیتی تیمی بسیار قدرتمند است و مربی فوق العاده ای دارد. موظفیم شجاع باشیم. باید پر از اشتیاق و دوباره عصبانی باشیم! منچسترسیتی هنوز بهترین تیم دنیای فوتبال است. گواردیولا هم همین را در مورد تیم ما گفت.در فرم خوبی هستیم، پس می توانیم پیروز شویم.

کلوپ در ادامه اضافه کرد: وقتی از کنار مردم در خیابان می گذرم، زندگی طبیعی جریان دارد و کسی جشن قهرمانی نگرفته است. اگر این کار را انجام دهیم به بقیه تیم ها بی احترامی نموده ایم. اگر ما 10 امتیاز عقب بودیم، آیا می گفتم امکان ندارد به آن ها برسیم؟ قطعا نه. تازه سوم ژانویه است. بازی سختی پیش روی ماست و یک بازی 6 امتیازی در پیش داریم. این موضوع آن ها را به وجد می آورد و باید آماده باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3786

به "یورگن کلوپ: اگر از الان جشن قهرمانی بگیریم به دیگر تیم ها بی احترامی نموده ایم، منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورگن کلوپ: اگر از الان جشن قهرمانی بگیریم به دیگر تیم ها بی احترامی نموده ایم، منچسترسیتی بهترین تیم دنیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید