10میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آتش نشانی شهرقدس گردیده است

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسعود مختاری بعد از ظهر یکشنبه در همایش روز آتش نشان که با حضور مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر قدس و جمعی از آتش نشانان قدس برگزار گردید، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشان طی سخنانی گفت: حادثه تلخ پلاسکو توجه را به سوی افزایش ایمنی و تجهیزات و آموزش نیروهای زبده آتشنشان معطوف کرد.

10میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آتش نشانی شهرقدس گردیده است

وی اضافه نمود: شهرقدس با توجه به جمعیتی که دارد به 5 ایستگاه آتش نشانی جدید احتیاج دارد و علاوه بر آن باید ایستگاه های کوچک و موقت نیز در نقاط مختلف شهر داشته باشیم.

مختاری گفت: با توجه به اینکه قدس شهری صنعتی است و انبارهای مختلف صنایع پتروشیمی در اطراف شهر وجود دارند و همچنین وجود دو اتوبان در دو طرف شهر، احتمال وقوع حادثه در آن زیاد است و تنها با وجود ایستگاه های کافی می توانیم بحران های احتمالی را کنترل نماییم که شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر توسعه ایستگاه های آتش نشانی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ایستگاه شماره 5 امروز به بهره برداری رسید و دو قطعه زمین نیز برای احداث دو ایستگاه جدید در نظر گرفته گردیده و همچنین مکان های کوچکی در برخی پارک ها انتخاب می گردد تا با سازه های سبک ایستگاه های موقت ایجاد شوند.

شهردار قدس بیان داشت: طی یکسالی که از عمر شورای پنجم می گذرد با همراهی اعضای شورا 10 میلیارد تومان تجهیزات امداد و نجات شامل چادر های امداد، خودروهای امداد و نجات، دستگاه ها و تجهیزات مورد احتیاج آتش نشانی و دو دستگاه نردبان بالابر خریداری گردیده که ضریب ایمنی شهر را بالا برده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1981

به "10میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آتش نشانی شهرقدس گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات آتش نشانی شهرقدس گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید