5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

به گزارش بلاگ پو، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: آزادراه کرج-قزوین و بالعکس در کیلومتر 30 تا 31 در محدوده گلشهر به دلیل اجرای عملیات نصب و بهسازی پل عابر پیاده امروز 18 شهریور از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد مسدود است.

5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

به گزارش خبرنگاران، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس، در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از سامانه های ترددشمار برخط و دوربین های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

تردد روان در محورهای تهران-شمال

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان، اظهار کرد: امروز 18 شهریور تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت روان است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

وی گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس نشان می دهد.

انسداد شبانه آزادراه کرج-قزوین و بالعکس

محرابی نیا بیان نمود: آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در کیلومتر 30 تا 31 در محدوده گلشهر به دلیل اجرای عملیات نصب و بهسازی پل عابر پیاده امروز 18 شهریور از ساعت 23 تا 4 صبح روز بعد مسدود است و تردد از جهت قزوین به کرج از خروجی فاز 4 مهرشهر به داخل شهر کرج و تردد جهتِ کرج به قزوین از خروجی گلشهر به داخل شهر کرج انجام می شود.

ترافیک جاده ها کمتر شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد 2223 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 1.4 درصد کاهش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین محور خرم آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

پرترافیک ترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور شرح داد: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج- تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33564

به "5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید