شروع خوب تیم فوتبال پدیده در لیگ هجدهم اتفاقی نیست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده در هفته های گذشته موفقیت های خوبی داشته و ما موفق به حضور در بالای جدول گردیده ایم و از این بابت خوشحالیم و خدا را شکر می کنیم.

شروع خوب تیم فوتبال پدیده در لیگ هجدهم اتفاقی نیست

وی اضافه کرد:شروع خوب پدیده در لیگ هجدهم به هیچ وجه اتفاقی نبوده و امیدواریم روند پیروزی ها در بازی های آینده نیز ادامه داشته باشد تا از این طریق بتوانیم هوادران این تیم را راضی و خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص بازی این تیم مقابل سپید رود رشت توضیح داد: هوای شرجی رشت و حضور هواداران سپیدرود در استادیوم کار را برایمان دشوار کرد اما خوب و منطقی از ابتدا بازی را در دست گرفتیم و در نهایت هم پیروز شدیم و حضورمان در جمع بالانشینان را تثبیت کردیم.

صادقی اعلام کرد: در این بازی هم از ابتدا برای پیروزی وارد میدان شدیم و خدا را شکر که به آنچه استحقاقش را داشتیم دست یافتیم. حفظ فرم خوب فعلی مهمترین نکته ممکنه است که کادرفنی بادانش ما هم بر آن تاکید دارد.

وی در سرانجام به بازی این تیم مقابل پیکان اشاره نمود و گفت: تمام کوشش مان را می کنیم تا در این بازی پیروزی های گذشته را تداوم بخشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 791

به "شروع خوب تیم فوتبال پدیده در لیگ هجدهم اتفاقی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع خوب تیم فوتبال پدیده در لیگ هجدهم اتفاقی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید