اردبیل، بیابانگرد: حریفان ایرانی در کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا آمادگی کامل دارند

به گزارش بلاگ پو، کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حریفان ایرانی در رقابت های کشتی جام باشگاه هایی دنیا از آمادگی خوبی برخوردار هستند و خوب ظاهر شده اند.

اردبیل، بیابانگرد: حریفان ایرانی در کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا آمادگی کامل دارند

افشین بیابانگرد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: حریفان ایرانی در رقابت های کشتی جام باشگاه هایی دنیا از آمادگی خوبی برخوردار هستند و خوب ظاهر شده و نمایش خوبی را در این رقابت ها نشان دادند.

وی با اشاره به این که کشتی گیران ایرانی علی رغم برخودار نبودن از آمادگی کامل خوب ظاهر شدند گفت: امیدواریم کشتی گیران در رقابت های جام باشگاه های دنیا خوب ظاهر شوند.

کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی گیران ترکیه ای و روسیه ای با تمام قوا در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که این نشان از توجه ویژه آن ها به رقابت های باشگاه های دنیا است و این تیم ها روی این مسابقات حساب ویژه ای باز نموده اند.

بیابانگرد اظهار کرد: از این که امروز در استادیوم رضازاده اردبیلی حضور تماشاگران اردبیلی هستیم و اردبیلی ها نشان دادند که هر جا ورزشکاران تیم ملی جمهوری اسلامی ایران باشد با جان و دل برای حمایت از تیم ملی ایران حاضر شده و تشویق خواهند کند.

وی اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات دل مردم ایران و تماشاگران اردبیلی ها که جانانه به حمایت از تیم ملی در میدان حضور دارند را شاد کند.

ت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3559

به "اردبیل، بیابانگرد: حریفان ایرانی در کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا آمادگی کامل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل، بیابانگرد: حریفان ایرانی در کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا آمادگی کامل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید