باغ آلبالو به تماشاخانه شانو می آید، رویکردی تازه به متن چخوف

به گزارش بلاگ پو، قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر که مدیریت تماشاخانه شانو را نیز برعهده دارد درباره روی صحنه بردن نمایش باغ آلبالو به خبرنگاران گفت: نمایش باغ آلبالو چخوف را از دوم آبان ماه در تماشاخانه شانو به صحنه می برم. رویکردی که در این اجرا به متن چخوف دارم بسیار تازه است و کل ماجرا از زبان روح گریشا فرزند غرق شده بانو رانفسکایا روایت می گردد و قبل از هر پرده او به عنوان راوی اشعاری را می خواند.

باغ آلبالو به تماشاخانه شانو می آید، رویکردی تازه به متن چخوف

وی ادامه داد: در طراحی دکور و زیبایی شناسی صحنه نیز از فضایی مینیمالیستی بهره برده ام. ایمان اسدی، دلبر انوشی، رضا برزن، صبا بهرامی، نیما جمالی، حامد دلیریان، هانیه سعیدی، صدف صدیق زاده، سپیده طاهری، اهورا علیزاده، نگار فریدی، آرمان متین نیا، آرمان میرزایی، محمدحسین هادی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا آخر آذر ماه ساعت 20 روی صحنه خواهد بود.

صادقی درباره دیگر فعالیت هایش مطرح نمود: همچنین قصد دارم از 20 آذر ماه نمایش کافکا با من سخن بگو را در تماشاخانه شانو اجرا کنم که اثری درباره زندگی خانوادگی، آثار و نگرش فلسفی فرانتس کافکا است. این اثر نمایشی را 20 سال قبل نوشته ام اما تاکنون شرایط اجرایش فراهم نشده است. تلاشم این است که در تماشاخانه شانو تئاتر حرفه ای و هنری به صحنه برود و من بتوانم آثاری را که دوست دارم بدون اینکه دغدغه دریافت سالن مناسب داشته باشم، اجرا کنم.

کارگردان نمایش عادل ها در سرانجام صحبت هایش یادآور شد: بعد از سرانجام اجرای باغ آلبالو تمرین های نمایش سکوتت برای کشتنم کافی است را شروع می کنم که احتمالا دی ماه اجرای خود را شروع می نماید.

عوامل نمایش باغ آلبالو عبارتند از مترجم، طراح و کارگردان: قطب الدین صادقی، طراح چهره پردازی: سارا بلبلی، طراح صحنه: فرشید حیدری، طراح لباس: نیوشا صادقان، عکاس: کیوان اسماعیلی، ساخت تیزر و فیلمبرداری: نوژان مقدس، طراح پوستر و بروشور: حسین حیدری، دستیار کارگردان: کیوان اسماعیلی، دستیار دوم: ایمان اسدی، منشی صحنه: سپیده طاهری، مدیر روابط عمومی: دانیال اربابی، دستیار صحنه: هومن نخبه زعیم، طراحی پوستر و بروشور بر اساس دو تابلوی نقاشی هادی ضیاءالدینی.

تماشاخانه شانو در خیابان وصال شیرازی، تقاطع طالقانی، کوچه فرهنگی (بهنام)، پلاک 3 واقع است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2368

به "باغ آلبالو به تماشاخانه شانو می آید، رویکردی تازه به متن چخوف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ آلبالو به تماشاخانه شانو می آید، رویکردی تازه به متن چخوف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید