تیم داوری بانیان اصلی التهاب روی سکوها بودند

به گزارش بلاگ پو، باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه ای به هیات فوتبال خوزستان به نحوه قضوات داور مسابقه این تیم با پیکان اعتراض کرد.

تیم داوری بانیان اصلی التهاب روی سکوها بودند

به گزارش خبرنگاران، دیدار روز گذشته تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل سنگ اندازی تماشاگران به زمین و با تصمیم داور مسابقه نیمه کاره ماند. باشگاه صنعت نفت آبادان در همین خصوص نامه ای به هیات فوتبال خوزستان ارسال و توضیحاتی ارائه نموده است. در این نامه ذکر گردیده است که داور مسابقه در چند صحنه به ضرر صنعت نفت سوت زده است. موعود بنیادی فر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

متن کامل نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای کاظم طالقانی رییس محترم هیات فوتبال استان خوزستان با سلام و دعای خیر

احتراما پیرو اتفاقات شکل گرفته در دیدار 2 تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر98-97 ذکر نکات زیر حائز اهمیت است.

موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان ضمن محکوم کردن شکل گیری اغتشاش و بحران در تمامی استادیوم های کشور خواهشمند است بعد از مطالعه موارد زیر در خصوص پیگیری حق تضییع گردیده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و طرفداران این مجموعه و جلوگیری از اتخاذ تصمیماتی که به سود فوتبال خوزستان نیست، اقدام لازم را مبذول فرمایید.

در دقیقه 24 این دیدار در حالی که فردین عابدینی، مدافع تیم صنعت نفت در موقعیتی کاملا تک به تک با دروازه بان حریف قرار داشت، با آشکارترین خطای ممکن در آستانه 6 قدم پیکان روبه رو شد و در حالیکه همگان انتظار اعلام خطای پنالتی و اخراج مدافع تیم تهرانی را داشتند، داور این دیدار نه تنها ضربه پنالتی را اعلام نکرد بلکه به پیکان این فرصت را داد تا در ادامه این بازی با وجود نقض آشکار قوانین فوتبالی، بازی را 11 نفره دنبال کند.

در دقیقه 60 مسابقه، دومین اشتباه مهلک و فاحش داور دیدار صنعت نفت و پیکان زمانی شکل گرفت که تکل و خطای آشکار بازیکن پیکان در محوطه 18 قدم روی کرار جاسم بازهم دیده نشد.

و بالاخره اشتباه تاثیرگذار بعدی آقای موعود بنیادی فر در دقیقه 84 دیدار محقق شد و خطای هند بازیکن پیکان که حتی برخی مدافعان تیم حریف نیز به صورت ضمنی به رخ دادنش اذعان داشتند، باز هم به شکل عجیبی از چشم داور میدان به دور ماند تا صنعت نفت در روزی که می توانست تیم پیروز میدان باشد 3پنالتی سوخته را هدیه بگیرد.

شایان ذکر است علاوه بر این 3 اشتباه کشنده، تیم داوری روز مسابقه صنعت نفت و پیکان، با سوت های ممتدی که به ضرر صنعت نفت بود، به آستانه تحمل طرفداران تیم ما حمله نموده و بانیان اصلی ایجاد التهاب و بحران بر روی سکوها بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1755

به "تیم داوری بانیان اصلی التهاب روی سکوها بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم داوری بانیان اصلی التهاب روی سکوها بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید