جایگزین سوئیفت راه اندازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، محمدعلی پورمختار با اشاره به سلطه انحصاری آمریکا بر سوئیفت، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا به دنبال این هستند که استفاده از سوئیفت را کنار بگذارند یا همکاری با آن را به حداقل برسانند.

جایگزین سوئیفت راه اندازی می گردد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رفتار سلطه طلبانه ای که آمریکا از خود نشان می دهد سبب شده تا سوئیفت انحصاری شده و علیه سایر کشورها اقدام کند، بیان داشت: معتقدیم که سوئیفت باید جایگزین داشته باشد و به همین زودی ها نیز جانشین سوئیفت راه اندازی می گردد.

وی با اشاره به عزم جدی کشورهای دنیا برای کنارگذاشتن سوئیفت، اضافه کرد: طراحی های لازم برای ایجاد سامانه ای شبیه سوئیفت نیز صورت گرفته است.

پورمختار ادامه داد: با همکاری های اتحادیه اروپا، کشورهای آسیایی و کشورهای خاورمیانه جایگزین سوئیفت بزودی راه اندازی می گردد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: اکنون وزارت خزانه داری آمریکا نگران دخالت های واشنگتن در موضوع سوئیفت است زیرا می داند که این امر منجر به انزوای آمریکا می گردد، در واقع وزارت خزانه داری آمریکا می داند که سایر کشورها به دنبال جایگزین سوئیفت هستند و انحصارطلبی آمریکا تمایل کشورها به عدم استفاده از سوئیفت را سرعت می بخشد.

پورمختار گفت: همچنین در موضوع تحریم های نفتی آمریکا، برخی از کشورهای دنیا تابع دستورات آمریکا نیستند و براساس منافع و مصلحت کشور خود عمل می نمایند به همین جهت این کشورها همچنان به وسیله ایران نفت خود را تامین می نمایند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در این شرایط آمریکا به دلیل شکست هایی که در این مسیر متحمل شده، فرار رو به جلو می نماید و به این کشورها اجازه می دهد تا از ایران احتیاج نفت خود را خریداری نمایند، در حالی که اگر آمریکا اجازه ندهد نیز اتفاقی رخ نمی دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2293

به "جایگزین سوئیفت راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین سوئیفت راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید