دست گل محمدی برای خرید نیم فصل باز است؛ نام پدیده خراسان تغییر می نماید

به گزارش بلاگ پو، مالک جدید باشگاه پدیده خراسان گفت: این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر با نام پدیده شهر خودرو در رقابت ها حاضر شده و سپس نام دیگری برای تیم انتخاب می گردد.

دست گل محمدی برای خرید نیم فصل باز است؛ نام پدیده خراسان تغییر می نماید

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، نشست خبری باشگاه فرهنگی و ورزشی پدیده خراسان با حضور مالک جدید این باشگاه، فرهاد حمیداوی و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم، جواد وطن خواه مدیر عامل و مجتبی سرآسیایی قائم مقام باشگاه پدیده ظهر امروز برگزار گردید.

حمیداوی؛ مالک جدید باشگاه پدیده در زمینه شرایط این باشگاه گفت: امیدوارم این اتفاق خوب، تحولی برای ورزش استان و به ویژه فوتبال دوستان مشهد باشد. در یک هفته اخیر نزدیک به سه هزار سوال در صفحه مجازی دیدم و تا حد ممکن سعی کردم پاسخ دهم. جلسه خصوصی در زمینه واگذاری باشگاه پدیده نداشتیم و شفاف جلو آمدیم. واقعیت این است که ما نگاه کاربردی برای تبلیغات نداریم چرا که در صنعت خودرو ما در حد احتیاج فراوری داریم و تنها عشق و علاقه سبب شده تا ما در این امر پیشگام شویم.

وی در زمینه سابقه خود در فوتبال و پیشگام شدن برای مالکیت باشگاه پدیده گفت: متولد آبادان هستم، سال 74 دروازه تیم ملی نوجوانان بودم، با خیلی از فوتبالی ها هم دوره بوده ام. در حال حاضر کار هنری نیز انجام می دهم. با فوتبال بیگانه نیستم و در سال 92 عضو هیئت مدیره نساجی بودم و سعی در خریداری باشگاه نساجی داشتم. مدت ها در پی ورود به فوتبال بوده ام.

مالک باشگاه پدیده عنوان نمود: در سال 97 با عنایت امام رضا(ع) در اتفاقی کاملا تجاری بین دو گزینه بم و مشهد کارخانه مشهد را خریداری کردیم و تصمیم گرفتیم راهنمایی تیمی در لیگ دو را در دست بگیریم و ساختارسازی انجام دهیم. در نظر داشتیم تیم را به لیگ برتر برسانیم؛ ابتدا سراغ پرسپولیس مشهد رفتیم که متوجه شدیم این تیم به همدان منتقل شده تا نهایتا از طرف رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، تیم پدیده مشهد معرفی گردید.

وی در زمینه برنامه های این تیم در آینده اضافه کرد: برنامه 3-5 و 10 ساله داریم. برنامه 10 ساله پرورش بازیکن و استعدادیابی داریم و به دنبال داشتن کمپ برای استعدادیابی هستیم. برنامه ای داریم تا در 10 سال آینده بازیکن سازی کنیم و تیمی قوی در رده های پایه داشته باشیم. صحبت هایی نیز تاکنون برای این بخش داشته ایم و امیدواریم در آینده در این مورد موفق و پرقدرت ظاهر شویم.

حمیداوی در مورد نام باشگاه پدیده نیز اظهار کرد: تفاهم ای نامه امضا کردیم و بندی به عنوان کارشناسی باشگاه درج شده و باید تمام واگذاری ها با کارشناسی باشد. روز شنبه کارشناسی اجرا شده و در محضر، سهام داران به طور رسمی تغییر می نمایند. مجموعه پدیده تغییر نام را برای ما تکلیف نموده و اجازه استفاده از این اسم را نداریم، اسم این تیم تا ادامه فصل پدیده شهر خودرو است. مجموعه ما زیر گروه هامان است که پیشنهاد من نیز برای اسم تیم در آینده است.

مالک جدید باشگاه پدیده در زمینه شرایط پیش رو تیم پدیده نیز اضافه کرد: در زمینه شرایط بازیکن خارجی سابق تیم، به سوبا 35 هزار دلار باید پرداخت می شد اما اکنون حکمی برای پرداخت 135 هزار دلار آمده است. وکیل ما یکشنبه به ارمنستان می رود تا این پرونده را حل نماید. همچنین شنبه یا یکشنبه اردوی ترکیه یا امارات خواهیم داشت، پرداختی های بازیکنان و کادر فنی و عوامل باشگاه را به 50 درصد خواهیم رساند.

حمیداوی در انتها نیز درباره به خدمت گیری بازیکن در نیم فصل برای باشگاه پدیده نیز اشاره نمود: دست یحیی گل محمدی برای خرید کاملا باز است و برای به خدمت دریافت بازیکن داخلی یا خارجی هیچ مسئله ای نخواهیم داشت.

ز

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3822

به "دست گل محمدی برای خرید نیم فصل باز است؛ نام پدیده خراسان تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست گل محمدی برای خرید نیم فصل باز است؛ نام پدیده خراسان تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید