دستگیری زن جوان به دلیل برداشت اینترنتی غیر مجاز ازحساب برادر خود

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، روح الله شهبازی پور در تشریح این خبر، اضافه نمود: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و گفت که به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت شده و خواستار پیگیری موضوع شده است.

دستگیری زن جوان به دلیل برداشت اینترنتی غیر مجاز ازحساب برادر خود

شهبازی پور توضیح داد: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتای استان، معین شد که مبلغ 20 میلیون ریال از حساب شاکی و طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که پس از انجام اقدامات پلیسی نهایتا متهم که خواهر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن نموده و نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.

شهبازی پور با تاکید بر رعایت موارد ایمنی و اطلاعات کارت ها، اعلام نمود: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری نمایند.

رئیس پلیس فتای استان از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی شان را با دقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک از تراکنش های صورت گرفته حساب خود آگاه شوند.

شهبازی پور گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به وسیله سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2397

به "دستگیری زن جوان به دلیل برداشت اینترنتی غیر مجاز ازحساب برادر خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری زن جوان به دلیل برداشت اینترنتی غیر مجاز ازحساب برادر خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید