دکوراسیون داخلی منزل: 9 نمونه از چشم گیرترین طرح های پاییز 2018

به گزارش بلاگ پو، از ترندهای دکوراسیون داخلی منزل در پاییز 2018 اطلاع دارید؟ چگونه می خواهید خانه خود را برای پاییز و زمستان 2018 دیزاین کنید؟ در خبرنگاران برایتان از ترندهای دکوراسیون داخلی پاییز 2018 و نحوه استفاده از آن ها گفته ایم.

دکوراسیون داخلی منزل: 9 نمونه از چشم گیرترین طرح های پاییز 2018

آبی سیر یکی از جنجال برانگیزترین رنگ های مد سال جاری است و رنگ صورتی تیره دوباره مورد توجه قرار گرفته. اواخر تابستان مدهای درخشان فصل پاییز و زمستان ظهور می نمایند. ما هم تصمیم گرفتیم تاشما را در جریان طرح های دکوراسیون داخلی منزل در پاییز 2018 قرار دهیم. درجات رنگی پرجلوه، سطوح رنگی، گل های پر گلبرگ مشکی در ابعاد بزرگ آن چیزی است که برای پاییز و زمستان 2018 مد گردیده است. در ادامه برای شما شرح خواهیم داد که چگونه خانه های خود را به وسیله چیزهایی که مد گردیده دیزاین کنید.

1- گل های بیش از حد بزرگ

به نظر ما این گل ها یکی از دوست داشتنی ترین طرح های مد سال جاری است چه کسی گل های پرینت گردیده آن هم در ابعاد بزرگ را دوست ندارد؟ طراحی های بی پروای بزرگی که یادآور سبک های نقاشی پیش از رافائل است را در نظر بگیرید؛ اگر از این طرح ها در دیزاین کوسن های مبلتان و ملافه های اتاق خواب و دیوارهای خانه تان بهره ببرید، ترکیب چنین طرح هایی زیبایی فضایی که در آن زندگی می کنید را دوچندان خواهد نمود. اگر از این طرح ها استفاده می کنید بهتر است باقی خانه بسیار ساده باشد این سادگی باعث می گردد که این گل های بسیار زیبا مانند ستاره ای در فضای خانه تان بدرخشند. شما می توانید باقی وسایل منزلتان را با رنگ هایی که در این گل ها به کار رفته هماهنگ کنید.

2- طراحی یک فضای خنثی

ترکیب عناصر متفاوت در فضای خانه تان می تواند ظاهری ساده و زیبا برای خانه شما به ارمغان بیاورد و شما می توانید این عناصر را به گونه ای ترکیب کنید که فضایی خنثی در خانه تان ایجاد گردد. همانطور که کیت باتلر، رئیس طراحان کمپانی هبیتت، شرح می دهد، برای به وجود آوردن فضایی خنثی بهتر است تمرکزمان را روی عناصری مانند الوارهای چوبی خام و چوب هایی که هیچ رنگی روی آن زده نگردیده و بافت خود چوب دیده می گردد، بگذاریم، استفاده از این چوب ها باعث می گردد که فضای خانه ساده گردد؛ بهتر است از تابلوهایی که نقاشی طبیعت روی آن ها نقش بسته یا از خود چیزهای طبیعی مانند گلدان های برگ دار بهره ببرید. استفاده از ظروف سفالی یا جایگاه های خاکستری یا فرشی با طرحی از رنگ های خنثی به شما یاری می نماید تا فضای خانه تان را هر چه بیشتر ساده و خنثی نشان دهید. طراحی خنثی مد سال جاری است.

3- رنگ طلایی

البته درست است که رنگ طلایی در فصل بهار و تابستان مد روز بود؛ اما این روزها در طراحی های مد روزِ مخصوص پاییز و زمستان نیز این رنگ را بسیار می بینیم. بهتر است به جای اینکه لوازم خانه مان طلایی رنگ باشند، خود این رنگ را به فرم های متفاوت دیگری به کار بگیریم. بله درست حدس زدید: فرش طلایی! اگر شما فرشی طلایی در خانه تان داشته باشید خانه شما بسیار زیبا خواهد شد؛ مخصوصا اگر این فرش طلایی در کنار مبلمان مدرنی قرار بگیرد. به نظر شما ایا فرش طلایی جلوه خانه شما را دوچندان نمی نماید؟ آیا زیبا نیست که چنین رنگی را در لیست مد سال جاری می بینیم؟

4- کهربای سیاه

کسانی که عاشق ترکیب سیاه و سفید هستند احتمالا شیفته چنین دیزاینی خواهند شد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در هنگام خرید لوازم خانه، دقت کنید که رنگ آنها سیاه باشد. اما به شما پیشنهاد می دهیم که اگر شما دوست ندارید که رنگ همه وسایل شما سیاه باشد، می توانید فقط چند تکه آن را به رنگ سیاه خریداری کنید، مثلا این تکه های سیاه می توانند یا آویزهای سقفی، کنسول و یا قفسه های تزئینی شما باشند. اگر از این رنگ استفاده کردید بهتر است فرش یا کوسن های خود را به رنگ سفید انتخاب کنید که جلوه آنها دو چندان گردد. سیاه و سفید در لیست مد سال جاری است.

5- همه جا صورتی

رنگ صورتی تیره و چرک در فصل پاییز یاری می نماید تا چشم شما از رنگ هایی که اکثرا در پاییز می بینید مخصوصا قهوه ای خسته نگردد، به راحتی می توانید از این رنگ در طراحی خانه تان نیز بهره ببرید. اضافه کردن رنگ های گرم در طراحی خانه تان به شما یاری می نماید تا خانه ای بسیار دلنشین داشته باشید، اگر از این رنگ استفاده می کنید بهتر است که لوازم خانه تان به رنگ خاکستری متالیک باشد یا حتا از رنگ های تیره خنثی بهره ببرید، ترکیب چنین رنگ هایی با رنگ صورتی باعث می گردد رنگ صورتی جلوه بهتری داشته باشد. اگر شما دل وجرئت داشته باشید حتا می توانید پرده های خانه تان را به رنگ صورتی انتخاب کنید البته صورتی مخملی، یا حتا با طرح هایی از گل یا سطوح طرح دار دیگر بر روی آن. این رنگ برای پاییز و زمستان به شما پیشنهاد می گردد. در مورد تاثیر رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی منزل اینجا بیشتر بخوانید.

6- آشپزخانه هایی که احساس شما را برمی انگیزانند

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که همواره تغییرات بسیاری را به خود می بیند. مد سال جاری به شما پیشنهاد می دهد که از فرم ها و طرح های متفاوتی در طراحی آشپزخانه تان بهره ببرید. قرار دریافت طرح ها و رنگ های متفاوت جلوه خاصی به آشپزخانه شما خواهد داد. میزی که در آشپزخانه واقع شده است و کارهایتان را بر روی آن انجام می دهید بسیار مهم است. این سطح می تواند از جنس کوارتز براق باشد، کوارتز براق توجه هر کسی را به خود جلب می نماید.

7- سطوح روشن

این طرحی که به شما پیشنهاد می دهیم یکی از رنگارنگ ترین و خوشحال ترین رنگ های سال جاری است. سطوح رنگارنگی مختلفی را در فرم های متفاوت انتخاب کنید این سطوح می توانند راه راه، هندسی، نقطه نقطه و سطوحی یکدست باشند و شک نداشته باشید هر شکلی که انتخاب می کنید، انتخاب به جایی خواهد بود. این رنگ ها را به هر شکلی که خواستید در کنار هم قرار دهید. این طرح همچون فرم DNA است. در طراحی دی ان ای نیز رنگ هایی در سطوح رنگی و گرافیکی مختلف و خطوط معین به کار رفته است. مهم نیست که این رنگ ها به هم نمی آیند؛ تنها چیزی که مهم است این مسئله است که سعی کنید هر چه بیشتر فضای خانه تان را مدرن کنید.

8- آبی تیره

آبی تیره یکی از پربسامدترین رنگ های مد سال جاری بوده و استفاده از این رنگ برای طراحی خانه در فصل زمستان بسیار چشم نواز است. استفاده از کاغذدیواری های آبی تیره با طرح های هندسی طلایی زیبایی این رنگ را بیشتر خواهد نمود. بهتر است لوازم خانه تان بسیار ساده انتخاب شوند تا کاغذ دیواری آبی رنگ تان چشمان هر کسی که وارد خانه تان می گردد را به خود خیره کند. ساده بودن اسباب و اثاثیه منزلتان یاری می نماید تا کاغذ دیواری آبی تیره با راه های طلائیتان مرکز توجه قرار بگیرد.

9- وسایل بومی هنری

این روزها که بیشتر وقت خود را در شبکه های مجازی می گذرانیم، می بینیم که موج جدیدی از مردم علاقه بسیاری به خرید صنایع دستی پیدا نموده اند. وسایلی که محلی ها با دست های خود و بسیار هنرمندانه آنها را می سازند. اگر در طراحی خانه تان از آنها بهره ببرید خواهید دید که احساس خوبی خواهید داشت. این اسباب و اثاثیه می تواند شامل فرش های دست بافت، گلیم و گبه، وسایل دکوری، روتختی های چهل تکه، چراغ های حصیری و چیزهای دیگری باشند. طرح های رنگی نیز در کنار این وسائل بومی در شب های سرد زمستان فضای خانه را صمیمانه تر خواهد نمود.

شما کدام یک از این طرح ها را بیشتر می پسندید؟ آیا از این طرح ها برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده خواهید کرد؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: وبلاگ بامیلو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1488

به "دکوراسیون داخلی منزل: 9 نمونه از چشم گیرترین طرح های پاییز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی منزل: 9 نمونه از چشم گیرترین طرح های پاییز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید