دیدار سختی برابر استقلال داریم، می خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، محمد خرمگاه که در غیاب علیرضا منصوریان به نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال آمده بود در خصوص این بازی گفت: بازی فردا بسیار زیبا می تواند باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خودش خیلی خوب بازی نموده است. آنها بسیار منظم هستند و دفاع خیلی خوبی دارند.

دیدار سختی برابر استقلال داریم، می خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم

مربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: امیدوارم یک بازی خیلی خوب داشته باشیم. کوشش ما این است که یک دیدار تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

وی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ اضافه کرد: نسبت به تیم های دیگر دو بازی بیشتر و سخت تر انجام دادیم. چون در پلی آف بودیم. بیشتر بازیهایمان هر سه الی چهار روز است. باسفرهایی که پیش رو داریم کارمان سخت است. نمی دانم می توان برنامه را تغییر داد یا نه. اما امیدوارم فکری به حال سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان گردد. باید نگاه ویژه به سه تیم گردد. کار خیلی خیلی سختی است.

خرمگاه اضافه کرد: با آقای منصوریان در چند روز گذشته جلسه فنی داشته ایم تا نماینده خوبی در آسیا باشیم.با توجه به شرایطی که داریم باید بگویم دست هایمان بالاست. واقعا گاهی اوقات دیگر نمی گردد کار خارق العاده دیگری انجام داد.

مربی ذوب آهن درباره اهداف ذوب آهن گفت: بازی های نیم فصل دوم خیلی سخت است. شرایط خیلی خوبی داریم و می خواهیم روند رو به پیشرفت داشته باشیم.

وی درباره بازی با استقلال بار دیگر صحبت کرد و گفت: استقلال تیمی فوق العاده مخصوصا در فاز تهاجمی است. برای هر دقیقه از بازی برنامه داریم. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم. از احساساتمان هم صحبت نکنیم بهتر است.من فقط می توانم بگویم خوشحالم یکبار دیگر در استادیوم آزادی حضور داریم و طرفداران استقلال را می بینیم

خرمگاه در خاتمه درباره عملکرد کریستین اوساگوانا که باعث رجحان این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد گفت: درباره انتخاب این بازیکن باید بگویم 107 بازیکن را آنالیز کردیم که به این بازیکن رسیدیم. امیدوارم در ادامه هم بتواند به تیم یاری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4807

به "دیدار سختی برابر استقلال داریم، می خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار سختی برابر استقلال داریم، می خواهیم تماشاگرپسند بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید