ربیع خواه: حالا همه می خواهند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهند

به گزارش بلاگ پو، قطعا بازی مقابل نایب قهرمان آسیا انگیزه هر تیمی را بالا می برد و حالا همه می خواهند پرسپولیس را شکست بدهند.

ربیع خواه: حالا همه می خواهند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهند

به گزارش خبرنگاران ، مثل برانکو، حالا بازیکنان پرسپولیس هم به زمان بازی با پیکان معترضند و یکی از این معترضان، محسن ربیع خواه که گفته: از نظر نفری خیلی کم هستیم. تحت تاثیر فشار بازی ها الان تیم چند بازیکن مصدوم دارد و خود من هم بعد از چند ماه تازه شرایط بازی پیدا کردم. حالا در این شرایط سخت و سخت برای ما بازی گذاشتند و در این وضعیت باید یک بازی سنگین انجام دهیم. در تمرین دیروز آنقدر بازیکن کم داشتیم که یکی از ماساژورها درون دروازه ایستاد. در این شرایط اصلاً انتظار نداشتیم که برای ما بازی بگذارند. شرایطمان اصلاً خوب نیست و انتظار داشتیم حداقل شرایط پرسپولیس را درک نمایند چرا که ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و تا آخرین مرحله هم پیش رفتیم. در این وضعیت تنها خواسته و انتظارمان این بود که شرایط را درک نمایند و در وضعیت بهتری برای ما بازی بگذارند اما متأسفانه با ما همکاری نشد.

ربیع خواه سپس با اشاره به شرایط متفاوت پرسپولیس و پیکان می گوید: ما شرایط خوبی نداریم اما تیم پیکان تیم خیلی خوب و پرقدرتی است که قطعاً با انگیزه مضاعف به مصاف ما می آید. قطعا بازی مقابل نایب قهرمان آسیا انگیزه هر تیمی را بالا می برد و حالا همه می خواهند پرسپولیس را شکست بدهند.

محسن ربیع خواه آنقدر آماده نبود که بتواند کمبودهای پرسپولیس را پر کند اما دست برانکو به حدی خالی شده که مجبور است مقابل پیکان به او هم بازی بدهد. موضوعی که خودِ این بازیکن درباره اش می گوید: همه کوششم را می کنم تا مربیان، همبازی هانم و طرفداران از من راضی باشند. مصدوم که بودم، تا وقتی توانستم به عنوان بازیکن نیمکت نشین در لیست تیم قرار بگیرم کوشش زیادی کردم و از این به بعد هم هر روز کوشش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

2 - 270

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2918

به "ربیع خواه: حالا همه می خواهند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیع خواه: حالا همه می خواهند نایب قهرمان آسیا را شکست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید