روایت فغانی از زلزله هوکایدو، وحشتناک بود اما مردم آرامش دارند

به گزارش بلاگ پو، فغانی که برای قضاوت بازی دوستانه ژاپن - شیلی به هوکایدو دعوت گردیده بود از نزدیک زلزلزه وحتناک اخیر را لمس نموده است.

روایت فغانی از زلزله هوکایدو، وحشتناک بود اما مردم آرامش دارند

به گزارش خبرنگاران ،تصاویر منتشرگردیده از میزان خسارتی که زلزله 6.6 ریشتری به جزیره هوکایدو در جنوب ژاپن وارد کرد به خوبی معین می نماید شدت این واقعه قوی تر از آن چیزی بود که تصور می شد و رسانه های ژاپنی از مرگ 11 نفر در جریان این بلای طبیعی خبر دادند. تمامی این اتفاقات باعث لغو بازی دوستانه ژاپن و شیلی شد.مسابقه ای که قرار بود علیرضا فغانی داورش باشد.حالا داور موفق ایرانی درباره این زلزله صحبت می نماید:شدت زلزله واقعا زیاد بود و جو هتل به دلیل لرزیدنی که قابل توصیف نیست، وحشتناک بود. البته در ژاپن زیاد زلزله می آید و به همین دلیل ساختمان هایی با تمامی استانداردها و مقاوم می سازند و به جان مردم شان به تمام معنا اهمیت می دهند.همین مسأله باعث شد که بدون مشکل همه به اتاق های خود برگردند.خسارت اصلی هم بیشتر به نقاط بیرونی شهر وارد گردیده است و خسارت های داخل شهر خیلی کم بوده و فقط قطعی برق کمی کارها را با مشکل روبرو کرد. مردم هم با اینکه از اتفاق اتفاق افتاده ناراحتند، اما در کمال آرامش زندگی خود را ادامه می دهند و آرامش آنها واقعا جالب است.

فغانی همچنین گفته است:بازی هم با تصمیم فدراسیون فوتبال ژاپن لغو شد و دستمزد ما را هم پرداخت کردند و بلیت برگشت به ایران هم برای شنبه در اختیارمان گذاشتند. اینجا همه چیزشان روی اصول است.

3-220

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1391

به "روایت فغانی از زلزله هوکایدو، وحشتناک بود اما مردم آرامش دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت فغانی از زلزله هوکایدو، وحشتناک بود اما مردم آرامش دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید