سامانه پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران راه اندازی شد

به گزارش بلاگ پو، سامانه جدید پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران توسط مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی این دانشگاه راه اندازی شد.

سامانه پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران راه اندازی شد

به گزارش خبرنگاران، سامانه پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران در راستای توسعه هویت بین الملل این دانشگاه و فراهم کردن بستر مناسب برای تحصیل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه تهران به صورت تماماً انگلیسی جهت سهولت کار این دانشجویان، طراحی و پیاده سازی گردیده است. سامانه فوق به آدرس (https://admission.ut.ac.ir/en) طوری طراحی گردیده است که متقاضیان کلیه مراحل ثبت درخواست، می توانند ارسال مدارک را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و در هر لحظه از روند پیشرفت درخواست خود آگاهی یابند. برخی از امکانات سامانه فوق عبارتند از ثبت نام در سامانه و تشکیل پروفایل کاربری (Sign up)؛ امکان ثبت پیش نویس (Draft) و بازگشت جهت تکمیل درخواست؛ امکان پیگیری مرحله به مرحله هر درخواست (Tracking)؛ امکان ارسال پست الکترونیکی به کاربر بعد از تغییر هر مرحله؛ امکان درج چندین توصیه نامه در فرم ثبت نام و امکان درخواست خوابگاه همزمان با ثبت درخواست پذیرش.

نسخه کنونی این سامانه، ویژه دوره های بین المللی که با زبان های غیرفارسی در دانشگاه ارائه می گردد، پیاده سازی گردیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، واحدهای مختلف دانشگاه در صورت ارائه رشته های بین المللی، می توانند با ارسال درخواست به معاونت بین الملل دانشگاه نسبت به بهره مندی از این سامانه اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1455

به "سامانه پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه پذیرش دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید