ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، نشست صمیمانه حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با شهردار، اعضای شورای شهر بیدستان و جمعی از مدال آوران ورزشی این شهر پنج شنبه شب در سالن اجتماعات شهرداری بیدستان برگزار گردید.

ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه گردد

حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: ورزش بیدستان توانسته در کشور و عرصه های بین المللی بخوبی بدرخشد لذا وظیفه داریم مسائل و کاستی های ورزش این شهر را حل کنیم.

زرآبادی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی توضیح داد: اکثر بیماریهایی که بعضی از افراد و بخصوص بانوان دچار آن هستند بخاطر نداشتن تحرک بدنی است که با همگانی کردن ورزش بویژه در میان بانوان می توان سلامت روحی و جسمی خانواده ها فراهم کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: اگر جامعه با نشاط و شاداب باشد موجب توسعه و پیشرفت جامعه نیز می گردد لذا اگر به ورزش اهمیت دهیم هزینه ای جامعه بیشتر می گردد.

در ادامه اکبر امامی شهردار بیدستان از حمایت های همه جانبه شورا و شهرداری اطلاع داد و گفت: مدیریت شهری بیدستان از هیچ کوششی درخصوص ارتقا ورزش این شهر دریغ نکرده و نخواهد کرد.

شهردار بیدستان بیان نمود: با وجود جوانان مستعد و ورزشکار در شهر شاهد پویایی و بالندگی این شهردر اکثر رشته های ورزشی هستیم و ورزشکاران توانسته اند سکوهای کشوری و بین المللی را بدست آورند.

وی مهمترین مشکل ورزشی شهر بیدستان را نبود حامی مالی و هزینه های بالای اعزام تیم ها به مسابقات دانست و خواهان توجه بیشتر مسئولان برای رسیدگی به این مسائل شد.

حسن زارع پور رئیس شورای ورزش جوانان شهر بیدستان هم به فعالیتهای ورزشی این شهر اشاره نمود و اظهارداشت: در شهر بیدستان 12 هیئت ورزشی با دو هزار ورزشکار بیمه شده فعالیت می نماید.

وی در خصوص امکانات و تجهیزات ورزشی این شهر توضیح داد: در حال حاضر سه سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی فوتبال در این شهر ساخته شده که چمن مصنوعی آن در ردیف 15 زمین چمن مصنوعی کشور واقع شده است و سه باشگاه ورزشی هم در اختیار علاقمندان است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3690

به "ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش همگانی باید در جامعه و میان خانواده ها نهادینه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید