پاداش 58 میلیون یورویی یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان

به گزارش بلاگ پو، بانوی پیر از شرکت در مرحله گروهی مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا درآمدی کسب می نماید که به مراتب بیشتر از دیگر تیم های ایتالیایی حاضر در این رقابت هاست.

پاداش 58 میلیون یورویی یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری حداقل 58.4 میلیون یورو پاداش خواهد گرفت و در همین حال پاداش سه نماینده دیگر ایتالیا در این رقابت ها، در حدود 38 میلیون یورو خواهد بود.

کل بودجه موجود برای تیم های شرکت نماینده در مرحله گروهی 1.95 میلیارد یوروست که 1.4 میلیارد یورو نسبت به سه سال گذشته افزایش داشته است.

پاداشی که به هریک از تیم های راه یافته به مرحله گروهی تعلق می گیرد، اما یکسان نیست. براساس سازوکار موجود برای تقسیم پاداش ها، 25 درصد از پاداش هر تیم به صندلی آن در زمان آغاز رقابت ها، 30 درصد دیگر به نتایجی که کسب می نماید، 30 درصد به فاکتوری موسوم به رتبه های تاریخی طی 10 سال اخیر و 15 درصد مابقی هم به ارزش تجاری و اعتبار تیم در بازار مربوط است.

تیم ها به ازای هر بردی که کسب می نمایند 2.7 میلیون یورو پاداش می گیرند و هر تساوی برای آنها 900 هزار یورو به ارمغان خواهد آورد.

صعود به مرحله یک هشتم نهایی 9.5 میلیون یورو به پاداش تیم ها اضافه می نماید و به همین ترتیب 10.5 میلیون یورو بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی، 12 میلیون یورو بابت صعود به مرحله نیمه نهایی و 15 میلیون یوروی دیگر بابت صعود به فینال به رقم نهایی که هر تیم بابت پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا دریافت می نماید، می افزاید. همچنین قهرمان رقابت ها چهار میلیون یورو بیشتر از دیگر فینالیست رقابت ها پاداش می گیرد.

با توجه به کارنامه تیم های ایتالیایی در فصول اخیر لیگ قهرمانان، سایت کالچو ایفینانتزای ایتالیا بدترین حالت ممکن برای چهار نماینده ایتالیا را در نظر گرفته است که حتی در آن صورت هم یوونتوس در جمع شش تیم اول رقابت ها قرار می گیرد در حالی که در مورد تیم های اینتر، ناپولی و رم، بسته به اینکه کدام یک از آنها به مرحله حذفی صعود می نماید، میزان پاداش ها متغیر است.

در بدترین حالت که حذف از مرحله گروهی است، یوونتوس 58.4 میلیون یورو درآمد خواهد داشت، ناپولی 39.5 میلیون یورو و اینتر 38.9 میلیون یورو. رم هم با وجود صعود فصل گذشته اش به مرحله نیمه نهایی به عنوان تنها تیم ایتالیایی حاضر در آن مرحله، مانند اینتر کمترین میزان پاداش تضمین گردیده را دارد که 38.9 میلیون یوروست.

این ارقام صرف نظر از نتایجی است که تیم های ایتالیایی در طول مسابقات می گیرند و با توجه به اینکه آنها در نیمی از بازی های شان در مرحله گروهی میزبان هستند، شانس افزایش پاداش های شان را دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 886

به "پاداش 58 میلیون یورویی یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش 58 میلیون یورویی یوونتوس از حضور در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید