یاری به ایتام در آذربایجان شرقی 60 درصد رشد دارد

به گزارش بلاگ پو، بهروز شریف، در تبادل نظر با خبرنگاران، با اشاره به افزایش یاری های مردمی به ایتام گفت: نیکوکاران استان آذربایجان شرقی در طی مدت 10 ماه گذشته سال جاری، 25 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت های نقدی و غیرنقدی به ایتام یاری کردند.

یاری به ایتام در آذربایجان شرقی 60 درصد رشد دارد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به تعداد حامیان شرکت نماینده در طرح اکرام ایتام در استان اضافه نمود: 11 هزار و 848 فرزند یتیم در استان آذربایجان شرقی تحت حمایت 24 هزار حامی نیکوکار استان قرار دارند.

وی همچنین با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می گردد که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، اذعان داشت: حامیان این طرح خداپسندانه چتر حمایتی خود را بر سر 8 هزار و 143 فرزند نیازمند استان گسترانیده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی خواهان حمایت بیشتر خیران از ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند شد و توضیح داد: هم اکنون حدود 5 هزار فرزند طرح محسنین در آذربایجان شرقی در نوبت یافتن حامی قرار دارند.

شریف با تشریح روش های الکترونیکی یاری به ایتام بیان کرد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی می توانند با استفاده از روش های نوین و آسان همچون تلفن گویای نرم افزارهای موبایلی سکه و سنا یا به وسیله وارد کردن کد #041 *8877* به وسیله تلفن همراه، به پرداخت یاری های نقدی خود به یتیمان و فرزندان طرح محسنین اقدام نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4215

به "یاری به ایتام در آذربایجان شرقی 60 درصد رشد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به ایتام در آذربایجان شرقی 60 درصد رشد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید