جمالی: وظیفه مسئولان دوری از اختلاف و تفرقه و سیاه نمایی است

به گزارش بلاگ پو، یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: اکنون وظیفه مسئولان دوری از اختلاف و سیاه نمایی و کوشش برای حل مسائل مردم است.

جمالی: وظیفه مسئولان دوری از اختلاف و تفرقه و سیاه نمایی است

محمدجواد جمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم سال جاری در شرایطی در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند که دشمنان انقلاب اسلامی تمامی کارهای تبلیغاتی و مالی را انجام دادند تا این اتفاق نیفتد. بولتون رسماً بیان کرد که انقلاب اسلامی جشن چهل سالگی اش را نخواهد دید که مردم با حضورشان نشان دادند فارغ از تمامی فشارها و آسیب ها پای انقلاب ایستاده اند.

وی با تاکید بر این که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و از حمایت از نظام دست برنمی دارند، اضافه کرد: با وجودی که همزمان با راهپیمایی 22 بهمن ماه شاهد بارش رحمت الهی در سراسر کشور بودیم اما مردم به صحنه آمدند که حتی شبکه های خبری اروپایی، آمریکایی و منطقه ای هم اذعان نموده که حضورشان نسبت به سال های گذشته بیشتر بود. ما مردم بسیار قدرشناس و در صحنه ای داریم که باید مسئولان قدر آن ها را بدانند.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: اکنون دیگر وقت آن است که همه جناح های سیاسی و مسئولان و احزاب با یکدیگر هماهنگ شده و دست از تخریب و سیاه نمایی بردارند. آن زمانی که برای مصاحبه و بیان حرف های تفرقه افکنانه می گذارند را برای برنامه ریزی برای حل مسائل مردم قرار دهند.

جمالی در سرانجام و در جمع بندی گفت: وظیفه مسئولان دوری از اختلاف، تفرقه و سیاه نمایی و داشتن اتحاد و کوشش مضاعف برای حل مسائل مردم است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4602

به "جمالی: وظیفه مسئولان دوری از اختلاف و تفرقه و سیاه نمایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمالی: وظیفه مسئولان دوری از اختلاف و تفرقه و سیاه نمایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید